TRANSLATE

воскресенье, 13 июня 2021 г.

#АстрофизикИвановАнатолий #фундаментальнаянаука #fundamentalscience Шулери і нова фундаментальна наука

 

            Шулери і нова фундаментальна наука

Науковий світ продовжує займатися дослідженнями на основі помилкових знань середини минулого століття. Більшість учених настільки зомбована цими помилковими знаннями, що  навіть і думки не допускає, що світ побудовано зовсім по-іншому.

                   Астрофізик Іванов Анатолій Григорович                 

        

  Я вже неодноразово писав про те, що керівники НАНУ на чолі з академіком А. Загороднім знищують українську науку на протязі останніх 18 років. Ось деякі статті про це: «Научные достижения НАНУ в области астрофизики и теории микромира», https://blog-astrofizika.blogspot.com/2018/04/astrophysics.html ; «Сто років академіку Б. Патону», https://blog-astrofizika.blogspot.com/2018/11/100-100yearsoldacademikpaton.html ; «Наукова убогість НАНУ та її президента», https://blog-astrofizika.blogspot.com/2018/11/anneversaryoftheacademician.html ;  «Нова фундаментальна наука та її вороги», https://blog-astrofizika.blogspot.com/2020/10/fundamentalscience.html ;  «Для того, щоб в українську науку прийшла весна треба відправити за грати академіка Б. Патона і всю Президію НАНУ», https://blog-astrofizika.blogspot.com/2019/11/fundamentalscience.html ; «Замість прощальної промови над труною небіжчика Б. Патона», https://blog-astrofizika.blogspot.com/2020/08/science.html ;  «Научный мир сошёл с ума», https://blog-astrofizika.blogspot.com/2021/04/plagiarism.html .

  Якби у цих душителів української науки не було помічників, то дуже скоро їх би вивели на чисту воду. Але більшість українських учених просто зомбована помилковими знаннями середини минулого століття і стіною стоїть на їх захисті, не розуміючи, що цим вони допомагають знищувати українську науку і вчиняють злочин проти нашої держави і проти всіх українців.

   Другого червня цього року адміністратори українського сайту «Цікаві новини космосу» дозволило мені розміщувати свої статті на цьому сайті.  Я почав розміщувати статті про Всесвіт по одній статті на день і встиг розмістити п’ять статей про зірки, чорні дірки, квазари і галактики.  Крім того я написав три коментаря з додатком статті в кожному коментарі. Адміністрація сайту одразу зустріла мої публікації вороже і почала запитувати, чому мої статті не друкуються у провідних наукових журналах. Я надав пояснення і написав, в своєму коментарі, що в провідних наукових журналах розміщують антинаукові статті з теорії мікросвіту і досліджень космосу, в яких йдеться про помилкові наукові знання середини минулого століття і розмістив статтю «Антинаукові журнали і нова фундаментальна наука», https://blog-astrofizika.blogspot.com/2018/11/fundamentalscience.html .  Це ще більше розбурхало цих зомбованих людей. Коли учений цікавиться більше тим, де надруковано, а не тим що надруковано, то це перша ознака зомбування. А коли я в своєму коментарі щодо галактик написав, що всі галактики Всесвіту мають  однакову масу і показав статтю з доказами  « Почему все галактики Вселенной имеют одинаковую массу», https://blog-astrofizika.blogspot.com/2018/04/galaxies_19.html ,  вони написали, що це маячня, що я не учений, а якийсь приблуда, і що будуть видаляти мої статті і так далі. Більше того натякнули, що 120 тисяч переглядів моїх статей за три роки існування мого блогу зробили далекі від науки люди. Це вони так принизили розумних і порядних українців, американців, німців, які дали відповідно 54 тисячі переглядів, 14 тисяч,  4,3 тисячі і так далі  А самі адміністратори навіть не можуть засвоїти готові нові фундаментальні знання. У відповідь на це, я написав наступне: «Дуже цікаво виходить, шановні адміністратори сайту. Один з відоміших учених сьогодення Мітіо Каку (дуже розумна і порядна людина) дозволив мені розміщувати свої статті на його сайті. Я їх розмістив біля ста (99), і в тому числі статтю про спростування відкриття японськими ученими нової матерії. Невже б Мітіо Каку промовчав, якби в цій статті був би хоча б натяк на помилку. Він же японець за походженням. А в Україні знаходяться люди, які називають себе ученими, але вони навіть нездатні засвоїти готові нові фундаментальні знання. Тепер зрозуміло, чому українська академічна наука плететься у хвості світової науки. Нові знання, які дали сотні видатних відкриттів, нікому не потрібні. Шановна адміністраціє, Ви можете скористатися своїми можливостями і заблокувати мої статті. Цим Ви принизите не мене, а українську науку, яка випередила світову науку більше ніж на 50 років, принизите себе і державу Україна. Ворогів в української науки дуже багато.            В цій науковій статті розкрита повна інформація про Юпітер і вперше в світі розкриті реальні механізми, за допомогою яких Юпітер виділяє додатково велику кількість тепла. Це видатне відкриття української науки. Ця стаття була написана  розміщена в Інтернеті більше восьми років тому, але через замовчування ніхто в світі про це не знає. Невже в Вас підніметься рука заблокувати цю статтю?».  Я розмістив статтю «Его Величество Юпитер», https://blog-astrofizika.blogspot.com/2018/03/blog-post_8.html .  І в них рука не здригнулася, вони знищили мій допис і цю статтю. А коли я написав, що вони навіть лишають мене права сказати слово на свій захист, ці зомбовані неучи знищили всі мої статті і коментарі на цьому сайті. Це звичайне шулерство від заклятих ворогів української науки. Учений може чогось не знати, а якщо він не знає і не хоче знати, то це не учений, я якийсь приблуда. І все це відбувається в той час, коли земна цивілізація стоїть на краю загибелі через глобальне потепління. Шахраї, які керують українською наукою на чолі з академіком А. Загороднім продовжують робити вигляд, що вони не помічають нову фундаментальну науку і сотні видатних відкриттів української науки. Вони штовхають українців і всіх наших дітей і онуків на передчасну загибель. Злочинців – за грати!

  14. 06. 2021року, м. Чернігів.

https://www.facebook.com/profile.php?id=100003372736052

https://twitter.com/i_astrophysics

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий