TRANSLATE

среда, 7 февраля 2018 г.

Астрофізик Іванов Анатолій Григорович: Трипільська цивілізація та її трагічна загибель


    Трипільська цивілізація та її трагічна загибель

Трипільська цивілізація була сформована біля 8 тисяч років тому і трагічно загинула 6-7 тисяч років тому.

Астрофізик Іванов Анатолій Григорович.


У багатьох своїх статтях автор писав про те, що в стародавні часи на Землю прилетіли цивілізації з сусідніх зоряних систем. Трагічну роль в долі цих цивілізацій зіграли Перший і Другий Всесвітні потопи, які були приблизно 13 і 6-7 тисяч років тому відповідно. Про негативну роль Першого Всесвітнього потопу на долі цивілізацій, які прилетіли на Землю 14-16 тисяч років тому з подвійною зоряної системи Сіріус, йшлося в статті автора «Предистория, которая предшествовала появлению Трипольской цивилизации в Украине и в соседних с ней западных районах», https://polpravda.com/predystoriya-kotoraya-predshestvovala-poyavleniyu-tripolskoj-civilizacii-v-ukraine-i-v-sosednix-s-nej-zapadnyx-rajonax/10360 . У цій же статті йшлося про те, що Трипільська цивілізація була сформована людьми, що переселилися з Вірменського нагір'я близько 8 тисяч років тому. Існує велика кількість доказів цього факту. Але перш, ніж перейти до наведення цих доказів, автор ознайомить читачів з кількома малюнками. 

На рисунку 1 зображено вірменський знак вічності у вигляді фігури, схожої на пропелер. Цей знак зветься «Аревахач» і є одним з головних символів стародавньої вірменської культури. 

Рис. 1. Фотографія фрагмента надгробної плити принца Хасана Вахтангяна (1214 - 1261, монастир Нораванк, регіон Вайк) із зображенням знаку вічності. 

Така назва дійсно відповідає реальному змісту, який був закладений в цей знак стародавньою цивілізацією, яка прилетіла на Землю з подвійною зоряної системи Немезида. Він символічно зображує процес перетворення чорної дірки центру галактики в електромагнітне випромінювання. Про це йшла мова в статті автора «Образ стационарной Вселенной, воплощённый в живописном украшении оконного обрамления экстерьера церкви Св. Богоматери, монастырского комплекса Техеняц в Армении», https://polpravda.com/obraz-stacionarnoj-vselennoj-voploshhyonnyj-v-zhivopisnom-ukrashenii- okonnogo-obramleniya-eksterera-cerkvi-sv-bogomateri-monastyrskogo-kompleksa-texenyac-v-armenii / 8040

На рисунку 2 представлена ​​фотографія четвертого фрагменту Декору монастирського комплексу Техеняц у Вірменії. 

Рис. 2. Фотографія четвертого фрагменту Декору монастирського комплексу Техеняц у Вірменії, V11 - Х111 ст. н. е. Автор фото Артур Арутюнян. 

Про сакральні таємниці Всесвіту, які передані в Декорі монастирського комплексу Техеняц у Вірменії, йшлося в статті «Знания о Вселенной, переданные в Декоре монастырского комплекса Техеняц в Армении», https://polpravda.com/znaniya-o-vselennoj-peredannye- v-dekore-monastyrskogo-kompleksa-texenyac-v-armenii / 8051. Ця стаття була написана двома авторами: журналістом Ларисою Артемівною Топчян і автором цієї статті. Стародавня цивілізація, яка прилетіла на Землю з подвійною зоряної системи Немезида, символічно зображувала процес перетворення чорної діри центру галактики в електромагнітне випромінювання (див. рис. 1 – 2). 
На рисунку 3 зображено малюнок з наукової роботи автора «Живий організм Всесвіту», написаної 15 років тому, і з книги під тією ж назвою. Цей малюнок теж символічно зображує процес перетворення чорної дірки центру галактики в електромагнітне випромінювання. 

1 - чорна дірка центру галактики; 2 - чорні дірки, що формуються на території галактики; 3 -нейтронні зірки, що формуються на території галактики. 

Рис. 3. Символічне зображення процесу перетворення чорної дірки центру галактики в електромагнітне випромінювання.

Як видно з цих трьох рисунків, в них закладена загальна ідея - рух по спіралі електромагнітного випромінювання, в яке перетворюється чорна діра центру галактики.
Цивілізації, які прилетіли на Землю 14-16 тисяч років тому, зображували цей процес за допомогою спіралей. На рисунку 4 розміщено фотографію двох спіралей, виявлених в американському штаті Нью-Мехіко.

Рис. 4. Фотографія двох спіралей, виявлених в американському штаті Нью-Мехіко.

Менша спіраль символічно зображує процес руйнування твердої темної кори нейтронної зіркою і рух газопилової хмари на орбіти зірки і в міжзоряний космічний простір. Велика спіраль символічно зображує процес перетворення чорної дірки центру галактики в електромагнітне випромінювання.

Величезну кількість «пропелерів» і спіралей висічено на каменях, скелях, зображено на древній кераміці по всій Землі і, зокрема, на Вірменському нагір'ї. Про це йшла мова в статті автора «Изображение Немезиды и Солнца и тайны спиралей», https://polpravda.com/izobrazheniya-nemezidy-i-solnca-v-petroglifax-i-tajny-spiralej/8616. Тепер можна приводити додаткові докази того факту, що Трипільська цивілізація сформувалася після переселення частини людей з Вірменського нагір'я в Придніпров’я, західні райони України, Молдову і Румунію. Так звана Кукутень-Трипільська цивілізація сформувалася на території, яку визначили археологи, показана на рисунку 5.

Рис. 5. Ареал поширення Кукутень- Трипільської культури.

Одним з головних доказів того факту, що Кукутень-Трипільська цивілізація була заснована вихідцями з Вірменського нагір'я служать брахіцефальні форми черепних коробок представників цієї цивілізації. Про роль антропології та астрофізики в пізнанні процесів формування земної цивілізації йшлося в статті автора https://polpravda.com/astrofizika-i-antropologiya-v-poznanii-processov-formirovaniya-zemnoj-civilizacii/8005. На рисунках 6 і 7 показані фотографії реконструйованих скульптурних портретів трипільців.

Рис 6. Реконструйовані чоловічі скульптурні портрети трипільців.

Ці чоловіки схожі на сучасних вірменських чоловіків. У них такі ж брахіцефальні форми голів. На колір очей можна не звертати уваги, тому що він вибирався довільно. Цілком ймовірно, автори скульптурних портретів трипільців намагалися блакитним кольором очей підкреслити зв'язок Трипільської цивілізації з наступними поколіннями людей, що проживали на території України. 

Рис. 7. Реконструйований скульптурний портрет жінки Трипілля.

Ще одним важливим доказом тісного зв'язку Кукутень-Трипільської цивілізації з Вірменським нагір'ям є зображення козерога на кераміці та фігурки козерогів, виготовлені з глини. У Вірменії велика кількість скель і каменів поцятковано петрогліфами з зображеннями козерогів. Цілком ймовірно, подвійна зоряна система Немезида, з якої прилетіла цивілізація на Землю 9-11 тисяч років тому, знаходиться в сузір'ї Козерога. Ця стародавня цивілізація прагнула передати цю інформацію майбутнім поколінням землян. 
. Трипільські глиняні козероги - це не ідоли, а символічна інформація про місце розташування на небі подвійний зоряної системи Немезида. Про символічну суть, закладену в зображення козерогів, йшлося в статті автора «Столице Армении Єревану более шести тысяч лет», https://polpravda.com/stolice-armenii-erevanu-bolee-shesti-tysyach-let/9489. На рисунках 8 і 9 розміщені фотографії двох фігурок козерогів, зроблених з глини, які, цілком ймовірно, були дитячими іграшками. 

Рис. 8.Фотографія дитячої трипільської іграшки з глини у вигляді козерога. 

Рис. 9. Фотографія трипільської дитячої іграшки у вигляді козерога на колесах.

Виявлення коліс сучасні археологи та історики звели в ранг видатного відкриття, яке, нібито, полягало в тому, що трипільці першими винайшли колесо. На жаль, ці вчені не знають, що трипільці були предками людей, які 2-3 тисячі років тому назад прилетіли з подвійною зоряної системи Немезида. Немає ніякого сумніву в тому, що вони знали про космос те, що недоступно сучасним ученим. Свої знання про космос вони передавали майбутнім поколінням землян, розмальовуючи гончарні вироби та інші предмети. Ці вчені до цих пір вважають, що трипільці походять від диких племен. З цієї помилкової точки зору трактуються всі малюнки на трипільській кераміці та сенс, закладений в усі інші предмети, які були здобуті під час розкопок трипільських поселень.
Навіть прості посудини, зроблені з глини, трипільці іноді робили у вигляді козерога або прилаштовували їм ріжки. На рисунку 10 поміщена фотографія однієї з таких посудин. Це ще раз підкреслює ностальгію предків трипільців по своїй зоряній системі, яку вони змушені були покинути. 

Рис. 10. Ківш у вигляді козерога.

Перш, ніж почати розмову про сенс трипільських малюнків, нанесених на гончарні вироби, автор розкриє істинний сенс трипільських сакральних символів і знаків. Сучасні вчені не володіють реальними астрофізичними знаннями, не знають реальної історії стародавніх цивілізацій і тому неправильно трактують символічний зміст, який закладено в ці символи і знаки. На рисунку 11 зображено дев'ять трипільських сакральних символів і знаків.


а
б

в
г

д
е

ж
з

і

а - символічне зображення козерога; б - символ вічності або символічне зображення перетворення чорної дірки центру галактики в електромагнітне випромінювання; в - символічне зображення процесів руйнування твердої темної кори двома зірками; г - дві нейтронні зірки, які утворили тверду темну кору; д - символічне зображення Всесвіту на самому початку циклу функціонування; е - символічне зображення Всесвіту з галактиками, які перебувають на заключному етапі процесу стиснення, коли матерія збирається в їх центрі у вигляді чорних дірок; ж - символічне зображення чотирьох галактик, в центрі кожної знаходиться чорна дірка; з – символічне зображення циклічності процесів життєдіяльності зірок і галактик; і - символічне зображення перетворення центру галактики в електромагнітне випромінювання і символічне зображення процесу руху по спіралі газопилової хмари після руйнування своєї твердої темної кори нейтронною зіркою.
Рис. 11. Дев'ять трипільських сакральних знаків і символів. 

Перший зі знаків символізує не священного бика, а сузір'я Козерога, в якому знаходиться зоряна система Немезида. З цієї зоряної системи предки трипільців прилетіли на Землю. Наступний знак вічності не потребує коментарів. На рисунках «в» і «г» зображено дві пари зірок. На першому з них зображено процес руйнування твердої темної кори і рух по спіралі газопилової хмари, а на другому - обидві зірки утворили тверду темну кору. У центрі кожної з них знаходиться нейтронна зірка. Наступна пара рисунків трактується археологами і істориками як колосся або дерево життя. Це глибока помилка. 
На рисунках «д» і «е» символічно зображені Всесвіти на різних етапах функціонування галактик. У першому з цих малюнків галактики знаходяться на початковому етапі циклу життєдіяльності. На другому малюнку - на етапі завершення процесу стиснення. Вся матерія галактик збирається в їх центрі у вигляді величезної чорної дірки. Само собою зрозуміло, що на рисунку «ж» символічно зображено не засіяне поле, а чотири галактики, і в центрі кожної з них зображена чорна діра. Символ, зображений на рисунку «з», передає процес циклічності життєдіяльності зірок і галактик. Один цикл змінює інший цикл і все повторюється в тій же послідовності. І, нарешті, на останньому рисунку зображена спіраль, сакральний зміст якої автором уже розкритий вище.
Щодо чотирьох галактик, в центрі кожної з яких знаходиться чорна дірка, йшлося в статті автора «Уроки древних учёных для современных астрофизиков в культурном наследии Армении», https://polpravda.com/uroki-drevnix-uchyonyx-dlya-sovremennyx-astrofizikov -v-kulturnom-nasledii-armenii / 8045. Ось фотографія одного з петрогліфів Вірменії, на якому зображено чотири галактики, в центрі кожної з яких зображені чорні дірки. Поруч зображена спіраль. Про ці петрогліфи йшлося в цій статті.


Рис. 12. Фотографія петрогліфа Вірменії, виявленого біля вулкана Ухтасар в Сюніку. 

Існує ще безліч доказів того, що написано в коментарях автора з приводу цих сакральних знаків. На рисунках 13 і 14 розміщено фотографії двох прапорів.


Рис. 13. Фотографія середньовічного прапора Иверии. 


Рис. 14. Фотографія прапора Західної Вірменії.

На обох прапорах присутній знак вічності. На грузинському прапорі символічно зображено чотири галактики. В центрі кожної з цих галактик знаходиться знак вічності. А на вірменському прапорі символічно зображено чотири галактики на початковому етапі циклу функціонування. Але знак вічності зображений в центрі. Про жодні засіяні або незасіяні поля в цьому випадку не може йти мова. Але стало остаточно ясно, що сакральні знаки і малюнки прийшли в Трипілля разом з людьми, що переселилися з Вірменського нагір'я.

Після викладу матеріалу про дійсний сенс сакральних знаків трипільської культури стають зрозумілими малюнки на кераміці та інших виробах. На рисунках 15 - 16 розміщено фотографії двох трипільських гончарних виробів. 


Рис. 15. Фотографія трипільського гончарного виробу. 

Трипільці не забували наносити малюнки козерогів на свої гончарні вироби.



Рис. 16. Посудина з Вартебской печери на Тернопільщині із зображенням спіралі. 

Безумовно, трипільці знали, що процес перетворення чорної дірки центру галактики в електромагнітне випромінювання можна символічно зображати за допомогою спіралі і користувалися цим. На рисунку 17 розміщено ще дві фотографії трипільських гончарних виробів.






Рис. 17. Фотографії двох трипільських гончарних виробів (вид зверху).

Журналісти В. Зеленська і С. П'ятигорський назвали їх «трипільські коловороти». Тепер стало відомо, що ці «коловороти» символічно зображують циклічні процеси життєдіяльності зірок і галактик і не тільки. Зображення свастики - це символічне зображення існування Всесвіту і Антивсесвіту. Про це йшла мова в багатьох статтях автора. Ось одна з них: «Как могла быть роздана Вселенная. Вселенная и Антивселенная», https://polpravda.com/kak-mogla-byt-sozdana-vselennaya-vselennaya-i-antivselennaya/8103. Ідея співіснування двох Всесвітів символічно передана на багатьох гончарних виробах Трипілля.
Великою загадкою для археологів та істориків являються так звані глиняні баби з нанесеними на них малюнками. На рисунку 18 представлені фотографії трьох жіночих фігур з нанесеними на них сакральними знаками. 

а
б
в

Рис.18. Фотографії трьох трипільських глиняних жіночих фігурок. 

На фігурці «а» нанесено символічне зображення чотирьох галактик з чорними дірками в центрі кожної з них. На фігурці «б» нанесені чотири галактики, але в центрі трьох з них відсутні чорні дірки. Нижче символічного зображення галактик зображена спіраль. На фігурці «в» у верхній частині зображено два кола, які, цілком ймовірно, символічно зображують дві зірки сузір'я Немезіди, з якого прилетіли на Землю предки трипільців. Всі інші лінії, нанесені на ці фігурки, символізують образ Всесвіту. 
Але це не символічні зображення богині родючості. Трипільці, безумовно, були віруючими людьми, але вони володіли сакральними таємницями Всесвіту і не поклонялися ніяким божествам. Автору відомо, для чого використовувалися ці фігурки в побуті, але про це мова піде в статті про трипільські «біноклі». Наносячи малюнки на жіночі фігурки, трипільці прагнули передати майбутнім поколінням землян інформацію про сакральні таємниці Всесвіту. Користуючись нагодою, автор розкриє зміст малюнка, нанесеного на так званий Мізинський браслет, фотографія якого розміщена на рисунку 19 нижче.

Рис. 19. Фотографія Мізинського браслета, знайденого на території України біля села Мізин.

Цей браслет зроблений з бивня мамонта. Цілком ймовірно, ця знахідка неправильно датується (18 тисяч до нової ери). Швидше за все, цей браслет був загублений близько 14-15 тисяч років тому одним з представників цивілізації, яка прилетіла на Землю 14 -16 тисяч років тому. Малюнок на браслеті доводить той факт, що власник браслета прилетів на Землю з іншої зоряної системи. На браслеті зображено п'ять циклів функціонування нейтронної зірки, хоча їх всього сім. 
Імовірно, повне зображення кількості циклів занадто ускладнило б розуміння малюнка. За один цикл кожна нейтронна зірка Всесвіту втрачає приблизно 10% своєї маси. Сакральні змісти лабіринтів розкриті автором в статті «Сакральные тайны лабиринтов древности», https://polpravda.com/sakralnye-tajny-labirintov-drevnosti/8999
Автор у своїх наукових статтях неодноразово підкреслював, що сучасні археологи та історики не володіють правильними астрофізичними знаннями і, внаслідок цього, неправильно трактують всю інформацію, отриману під час археологічних розкопок, і подають неправдиву історію всіх стародавніх цивілізацій і історію Трипілля, зокрема. Вони помилково припускають, що предками трипільців були дикі племена раннього неоліту, і описують їх поведінку, виходячи з цієї омани. 
Але, насправді, найближчі предки трипільців переселилися ближче до українських чорноземів з Вірменського нагір'я. Через недостатній рівень продуктивних сил вони не могли добувати залізо і виготовляти з нього знаряддя праці. Але вони прекрасно знали, як це робити. Їх досконалі горна в майбутньому могли бути використані для виплавки заліза або бронзи. Але поки в їх розпорядженні були глина і дерево. І вони прекрасно володіли технологіями їх обробки. Українські вчені нічого цього не знають і звертаються до західних вчених, які краще оснащені технічно, але і вони абсолютно нічого не знають про істинну історію Трипільської цивілізації. 

У своїй статті «Трипільська культура залишається суцільною загадкою» https://www.radiosvoboda.org/a/28807991.html, Михайло Відейко, який не знає, як правильно трактується хоча б один трипільський сакральний знак, договорився до того, що трипільці засівали поля не окремими зернами, а колосками. А один академік раптом вирішив, що на кераміці зображені не галактичні спіралі, а вужі, які, нібито, охороняли урожай трипільців. Ось такі «вчені мужі» представляють українську офіційну науку. Звичайно, робити з трипільців повних ідіотів, 
які все спалювали навколо і кудись йшли, найпростіше. Але це скінчиться плачевно для вчених, які це роблять, не маючи ні найменшої уяви про реальних трипільців і про те, що з ними сталося. У згаданій вище статті автор уже писав про те, що Трипільська цивілізація загинула в результаті катаклізму, який стався 6-7 тисяч років тому. Про деталі цієї катастрофи буде мова в окремій статті автора. Але спочатку він розкриє призначення трипільських «біноклів» і споруд. Сучасні вчені помилково припускають, що це храмові споруди.

01. 12. 2017 року, м. Чернігів. 



Комментариев нет:

Отправить комментарий