TRANSLATE

воскресенье, 24 марта 2019 г.

#АстрофизикИвановАнатолий # фундаментальная наука #fundamentalscience Як підкорюввались зірки та ядра атомів


               Як підкорювались зірки та ядра атомів

  Я розпочинаю розповідь про те, як нова фундаментальна наука торувала шлях до наукової спільноти.
                        Астрофізик Іванов Анатолій Григорович
                            
 
  Тридцятого січня 2002-го року автор цих рядків закінчив писати науковий твір в поетичній формі «Триста строф о Вселенной», в якому вперше в Історії людства було розкрито, як, насправді, збудовано і як функціонує Всесвіт. Після цього автор почав писати наукову працю «Живий організм Всесвіту», в якій була викладена теорія циклічності життєдіяльності зірок і галактик.
  В листопаді 2002-го року я звернувся з листом до діючого президента України Л. Д. Кучми, в додатку до якого виклав суть теорії циклічності життєдіяльності зірок і галактик. Адміністрація Президента підтвердила отримання мого звернення. Ось копія цього листа і підтвердження про надходження за адресою :
   

  

Сімнадцятого грудня я отримав листа від Відділу фізики і астрономії Національної Академії Наук України (НАНУ) за підписом вченого секретаря НАНУ Таращенко Д. Т.


Майже через рік я написав запит до СБУ щодо надання секретності моїм відкриттям, на  що отримав відповідь від генерал-майора СБУ Божкова І. І.
   


Примірник наукової праці «Живий організм Всесвіту» був відправлений до Президії НАНУ. Президент НАНУ академік Б. Патон при свідках заявив, що це переворот в науці.
 Через місяць я написав лист державному експерту з питань таємниць академіку Наумовцю А. Г. і отримав від нього відповідь 22. 12. 2003 року.
 



 На моє прохання до Президента Л. Д. Кучми, щоб він посприяв написанню рецензії фахівцями НАНУ, нарешті 26 грудня 2003 року я одержав два папірці без підпису і дати з назвою «Рецензія на рукопис Іванова А. Г. «Живий організм Всесвіту». Ось цей «твір фахівців НАНУ». Невідомий автор навіть побоявся поставити свій підпис під цим непотребом, в якому нема жодного слова про циклічність життєдіяльності зірок і галактик.  Академіки Б. Патон, А. Наумовець, Я. Яцків, А. Загородній вирішили, що авторство нової фундаментальної науки, яка розкрила, як збудовано і як функціонує Всесвіт, повинна належати їм, а не якомусь Іванову. З цього моменту всі злочинні дії цих душителів української науки підпорядковувались цій меті.  Я був змушений знов звернутися до академіка А. Г. Наумовця. Нижче розміщені копія «Рецензії» і копія листа до цього академіка з приводу отримання бутафорської рецензії.






Майже одночасно я вдруге звернувся з листом до Президента Л. Д. Кучми. Копія цього листа і підтвердження про його отримання розміщено нижче.





В травні 2004 року я отримав листа від Відділення фізики і астрономії НАНУ України за підписом заступника секретаря, доктора ф.-м. н. Беляєва О Є.

 В цьому листі пан Беляєв наукову працю, в якій вперше в світі було розкрито, як збудовано і як функціонує космос, назвав аматорською і повідомив, що переписку зі мною НАНУ вважає недоцільною. Шахраї почали виконувати свій задум по привласненню авторського права. У травні 2004 року я надіслав ще одного листа академіку А. Наумовцю. Уже в той час я мав розробки по структурах елементарних частинок і запропонував співробітництво, але відповіді на цей лист від пана Наумовця я не отримав. Ось мій лист.

Майже одночасно у травні 2004 року я звернувся до директора Інституту космічних досліджень академіку Кунцевичу В. М. і відправив свою наукову працю «Живий організм Всесвіту». Відповіді від нього я теж не отримав, хоча в мене є розписка в отриманні наукової праці «Живий організм Всесвіту» від співробітниці цього інституту Лапіної Ніни Георгієвни. Ось лист до академіка Кунцевича В. М.



Я опинився в повній ізоляції. На мій лист до американського посольства в Києві мені повідомили адресу директора NASA містера О’ Кифи і я написав йому рекомендованого листа з повідомленням про вручення, в якому виклав реферат моєї наукової праці «Живий організм Всесвіту». Цей лист було викрадено, і Укрпошта виплатила компенсацію за втрату листа десятикратному розмірі. Ось документ щодо цієї події.

Керівництво НАНУ п’ять років не надавало рецензію моєї наукової праці Живий організм Всесвіту». Я звернувся до міністра освіти і науки І. О. Вакарчука з листом. Ось цей лист.

Нарешті, в середині травня 2008 року я одержав рецензію на мою наукову працю. Автор рецензії пан Відьмаченко  написав, що я порушив у своїй роботі мінімум сім фундаментальних законів Всесвіту. Ця людина не знає жодного з 28-ми фундаментальних законів Всесвіту, які відкрив автор цих рядків. Тексти цих фундаментальних законів розміщені в Інтернеті. Ця людина нічого не знає ні про пояс Койпера, ні про інші космічні об’єкти, нічого не знає ні про нейтрони, ні про мікросвіт взагалі і написала непотреб, а не рецензію. А у академіка Я. Яцківа не здригнулася рука поставити підпис під цим непотребом.  Ось рецензія з підписом академіка Я.С. Яцківа і другий лист І. О. Вакарчуку.


В своєму другому листі  до міністра освіти і науки І. О. Вакарчука я подякував йому за отримання офіційної рецензії і написав коментар щодо цього непотребу. Ось цей лист і коментар.


  Я звертався ще з одним листом до І. О. Вакарчука, але жодної відповіді не отримав.
  Я звертався не тільки до президента Л.Д. Кучми , але і до інших керівників нашої держави, та відповідей від них я не отримав. Ось лист до прем’єр-міністра Ю. В. Тимошенко.


 У квітні 2007 року Чернігівське видавництво «Деснянська Правда» Видало книгу «Живий організм Всесвіту» накладом всього 500 примірників. Ось як вона виглядає.



Керівництво НАНУ зробило все для того, щоб мої наукові статті не були надруковані в наукових журналах. Я це багаторазово доказав у своїх публікаціях. Академіки Б. Патон, А. Наумовець, Я. Яцків, А Загородній продовжують замовчувати і знищувати нову фундаментальну науку. Вже давно їх притягти до кримінальної відповідальності.

  24. 03. 2019 року, м. Чернігів.



Комментариев нет:

Отправить комментарий