TRANSLATE

пятница, 22 марта 2019 г.

#АстрофизикИвановАнатолий #фундаментальнаянаука #fundamentalscience Нова фундаментальна наука та її душителі


        Нова фундаментальна наука та її душителі

               Астрофізик Іванов Анатолій Григорович

                             
                                   
Мої друзі в Інтернеті неодноразово запитували, чому я не друкую свої наукові статті в наукових журналах? Я на це відповідав, що керівництво НАНУ на чолі з академіком Б. Патоном зробили все для того, щоб мої наукові статті, в яких викладена нова фундаментальна наука, не потрапили в наукові журнали, і наводив докази цього. Ось одна з моїх наукових статей, в якій йдеться про це неподобство: https://blog-astrofizika.blogspot.com/2019/03/stars.html . Редактори наукових журналів відмовляли мені в публікаціях, не вказуючи причину. Звичайно, це дійство не чинили безпосередньо керівники НАНУ. Вони вчиняли цей злочин за допомогою своїх підлеглих і людей, які певною мірою від них залежать.
  І ось нове підтвердження цього факту. Два дні тому моя подруга в Інтернеті пані Олена порадила мені звернутися до сайту «Ukrainian Scientists WorldWide», на якому можна розміщувати наукові статті. Дев’ятнадцятого березня я надіслав на цей сайт свою наукову статтю «Превращение нейтрального странного каона в нейтрон»,  https://blog-astrofizika.blogspot.com/2019/02/3-kaonhelium3.html , в якій наведені унікальні докази того факту, що японські учені не створили нової матерії в експерименті по зіткненню нейтрального дивного каона з ядром гелія-3. На цьому сайті мене запитали, хто я такий, і повідомили, що моя стаття чекає дозволу на публікацію. Але наступного дня мій доступ до публікацій був заблокований.
  Жоден західний учений не наважився надати коментар до результатів експерименту японських учених тому, що вони не володіють новими фундаментальними знаннями, які відкрив український учений. Майже у 80 наукових статтях, які розміщені в Інтернеті він розкрив реальні структури лептонів, нуклонів, мезонів, гіперонів, ядер. Цього ніколи не знав жоден учений Землі. А розпорядників цього сайту не цікавить нова фундаментальна наука. Вони грають з вогнем. За замовчування і знищення української науки можна потрапити за грати. Ганьба душителям української науки!
  22. 03. 2019 року, місто Чернігів.    


Комментариев нет:

Отправить комментарий