TRANSLATE

среда, 27 марта 2019 г.

#АстрофизикИвановАнатолий #фундаментальнаянаука #fundaamentalscience Полювання на людину, яка подарувала землянам нову науку про Всесвіт


 Полювання на людину, яка подарувала землянам нову науку про Всесвіт.
   Після того, як 5-го березня 2003 року моя наукова праця «Живий організм Всесвіту» була зареєстрована Державним Департаментом Інтелектуальної власності, почалося безперервне стеження за мною, було зроблено багато спроб мене вбити за допомогою таємних засобів спецслужб.
                      Астрофізик Іванов Анатолій Григорович
                            

Тільки завдяки Божій волі, я залишився живим в той день, коли привіз до Києва свою наукову працю «Живий організм Всесвіту» для реєстрації. Але людина, яка організовувала цей замах, загинула в автокатастрофі в серпні 2004 року, тому я не буду зупинятися на цьому.
 Всі події, які відбувались навколо мене протягом останніх 16 років, описані в моїх зверненнях до поліції (міліції) і до СБУ та частково розкриті в моїх публікаціях в Інтернеті. Копії листів до правоохоронних органів і відповіді на них розміщено нижче.
  Одразу після реєстрації моєї наукової праці 5 березня 2003 року  Державним Департаментом Інтелектуальної власності почалось слідкування за мною і було декілька спроб мене викрасти з використанням легкового автомобіля. Я був змушений ховатися у друзів протягом двох тижнів, а трохи пізніше протягом ще одного тижня.  Врешті-решт я звернувся до міліції. Копія мого листа від 24. 10. 2004 року до начальника Новозаводського відділу міліції міста Чернігова розміщена нижче.




Відповідь на це звернення мені не надійшла. Через півтора року, 22.02. 2006 року я звернувся з першим листом до Управління СБУ в Чернігівській області, в якому повідомив про надзвичайну важливість моєї наукової праці для нашої держави. Ось цей лист і відповідь на нього від заступника Управління СБУ в Чернігівській області.




Відповідь від Управління СБУ дуже довго не надходила. І тільки майже через вісім місяців я одержав лист за підписом заступника начальника обласного управління СБУ М. О. Головка.


 Слідкування і переслідування мене не припинялось і я був змушений  у серпні 2006 року звернутися до СБУ вдруге. В цьому зверненні були наведені докази слідкування за мною. Але СБУ не збиралась розслідувати злочинні дії своїх агентів . Копії мого другого звернення до СБУ і відповідь на нього від 10.10 2006 року за підписом заступника начальника Управління СБУ М. Б. Головка розміщені нижче. Моє друге звернення до СБУ було передано в Чернігівську прокуратуру Чернігівської області.









Полювання на мене перейшло в ще більш небезпечну фазу – спецслужби почали застосовувати проти мене таємні засоби знищення людей, які не залишають за собою слідів. Вони почали використовувати випромінювачі і зробили дві невдалі спроби застосувати трубочку з синильною кислотою, пари якої вбивають людину і не залишають слідів. А наприкінці 2006 року мене було обсипано радіоактивною речовиною. Я вижив тільки тому, що знищив свій одяг і зробив ще певні кроки. Ці події описані в моїх листах до СБУ і я не буду на них зупинятись. Я був змушений звернутись до СБУ втретє. Моє звернення було передано до Прокуратури Чернігівської області.  Копії мого звернення до СБУ і відповідь прокуратури Чернігівської області від 17.10 2006 року розміщена нижче.





В своєму третьому зверненні до СБУ  я написав полковнику М. О. Роговому,що не буду більше до нього звертатись через те, що ніяких слідчих дій не проводиться. Але обставини змусили мене звернутися до нього вчетверте. Ось копія цього звернення.







Цього мого листа СБУ передала до військового прокурора, який написав, що це не його справа. Копія відповіді військового прокурора розміщено нижче.

Таким чином управління СБУ в Чернігівській області займалось відписками і не почало жодного розслідування. Я звертався і до міського відділу міліції, але результат був такий самий. Ось копія одного з таких звернень від 12. 10. 2006 року.



 Ось ще одне звернення до начальника міліції міста Чернігова Парфентьєва О. М.





Злочинці, які на мене полювали і хотіли мене вбити за будь яку ціну, щоб заволодіти правами на нову фундаментальну науку. До 2012 року в мене не було комп’ютера і майже ніхто не знав, що український учений створив зовсім нову науку про Всесвіт. У 2012 році, я почав розміщувати свої наукові статті і моє ім’я стало відомо в Інтернеті. Але полювання на мене продовжувалось вже з іншої причини. Злочинці за будь-яку ціну хотіли замісти сліди своїх злочинів, бо їм було добре відомо, що я знаю про всі замахи на моє життя. Полювання на мене продовжується ы зараз. Вже дев’ять з половиною років я не виходжу з квартири тому, що буду вбитий агентами спецслужб з використанням таємних засобів знищення людей. Злочинці повинні бути покарані.
  27. 03. 2019 рогу, м. Чернігів. 






Комментариев нет:

Отправить комментарий