TRANSLATE

воскресенье, 24 октября 2021 г.

#АстрофизикИвановАнатолий #Космос #НАСА #Space #NASA Чи насправді НАСА цікавиться новими фундаментальними знаннями, які відкрив український учений?

 

 Чи насправді НАСА цікавиться новими фундаментальними знаннями, які відкрив український учений?

  Звернення українського астрофізика Іванова Анатолія до керівників НАСА                     

                                                                                

Один з користувачів Інтернету з України Володимир Крашевський тиждень тому заявив мені, що він пройшов відбір і зарахований в НАСА. Ось якого листа він написав мені зі своєю світлиною на фоні емблеми НАСА: «Доброго дня! Шановний Анатолій Григорович Іванов, ми з вами раніше переписувалися. Насправді я астрофізик і працюю в науково-дослідницькому центрі НАСА в Ленглі, штат Вірддинія, США. Я виграв грант щоб там працювати. За освітою я теж астрофізик та історик, тому і пишу статті і займаюсь власними дослідженнями по історії. У НАСА вже давно знають про ваші публікації, і мене попросили так як я українець, проаналізувати ваші статті в інтернеті. Насправді, вони не відповідають дійсності, все що ви написали в НАСА не сприймають серйозно, адже ви писали не на основі досліджень, а для досліджень потрібна потужна апаратура і зв'язок із телескопом Хаббл. А цього у вас не має, натомість ви використали застарілі довідники з фізики та астрономії 60-80-х рр. з хибними гіпотезами та власні судження. Крім того ви використали теорію палеоконтакту яку приліпили до своїх теорій. Мені жаль сказати, але в НАСА ніхто їх не сприймає. З повагою В. А. Крашевський. ».

  А одинадцятого липня  цього року він зізнався, що не має відношення до реальних астрофізичних знань і написав мені наступне:. «Доброго ранку. Я не знайомий з астрофізикою, трохи знайомий з теорією циклічності, тому і задаю вам питання і ділюся з вами матеріалом».

   Якщо, шановні керівники НАСА, Ви дійсно цікавитесь новою фундаментальною наукою, яку створив український учений 19 років тому, то могли б звернутися безпосередньо до мене через Інтернет. Я дам відповідь. Пан Крашевський – дуже далека від реальних астрофізичних знань людина. І до того ж він схильний до образ і до неадекватної поведінки. Ось що він мені написав три місяці тому тридцятого липня: «Я припиняю спілкування з вами, бо ви не нормальний дослідник, ви пустозвон і вигадник, а ще з манією переслідування. За ті роки, що ви сидите в квартирі нігде не ходячи, ви деградували. Моя вам порада сходіть до психіатра і розкжіть про 600 своїх наукових статей та про те як збудований та функціонує Всесвіт. Так буде добре для вас. ».

  А вісімнадцятого червня цього року він мені написав наступне: « Геніально Анатолій Григорович. Інтересно як на це б відреагували бандити із НАНУ, Яцків, Загородній та Шарапов прочитавши це, що ви опередили астрономів із НАСА із їх Хаббалом.».

Пан Крашевський – це дезінформатор. Він ганьбить і українську науку, і НАСА.

    Я  чекаю відповіді від НАСА, хоча припускаю, що пан Крашевський міг сказати неправду щодо доручення НАСА проаналізувати мої статті.

  24.10. 2021 року, місто Чернігів.

https://www.facebook.com/IvanovAnatolyGrigorievich

https://twitter.com/i_astrophysics


2 комментария:

  1. Доброго дня,Анатолію Григоровичу!Я абсолютно впевнений,Що ділетант і хам Крашевський є просто провокатором ,який ,безперечно,виконує чиєсь завдання по Вашій дискредитації і користується у своїй підлості Вашою вихованістю, порядністю і толерантністю.
    Я повністю підтримую Ваше рішення по публічному зверненню щодо цього проходимця безпосередньо до керівництва НАСА.Браво! Підлість повинна бути покарана.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Велике спасибі, шановний пане за підтримку.Пан Крашевський володіє астрофізичними знаннями.Я регулярно розміщую свої статті на Фейсбуці https://www.facebook.com/IvanovAnatolyGrigorievich

      Удалить