TRANSLATE

среда, 13 июля 2022 г.

 

         Звернення Астрофізика Іванова А.А. до моїх друзів і всіх українців

 


   Дорогі мої друзі і українці, велике вам спасибі за розуміння і підтримку. Мені залишилося дуже мало часу жити на цьому світі. Я відкрив нову фундаментальну науку і зробив сотні видатних відкриттів. Українська наука випередила світову науку більше ніж на 50 років, ми живемо в епоху фальшивої науки і фальшивих Нобелівських лауреаті. Провідні учені Землі перетворилися на ворогів науки. Я доказав 20 років тому, що Велика цивілізація стоїть на крок до загибелі. Але ці злочинці роблять вигляд, що нічого не помічають. А з моїх наукових праць все до дрібних деталей відомо про мікросвіт і Всесвіт.

   Дорогі мої друзі і українці, не вірте жодному слову Зеленського і Єрмака. Ці злочинці самі призначили на керівні посади в державі шпигунів. На руках Зеленського кров українців. Він не відправив в безпечне місце людей з летовищ, полігонів, військових частин і об’єктів, хоча добре знав від президента США дату ракетного удару. Він допоміг Путіну вбити цих людей. І літак «Мрія» не відправив в безпечне місце до Польщі. Україна переможе і на цих зрадників чекає суд. Слави Україні!

1 комментарий:

  1. Ось й настала мить, коли Світова наука понесла непоправиму втрату, не усвідомлюючи усю гіркоту майбутніх подій.
    Щирі співчуття родині та близьким ... .

    ОтветитьУдалить